Oprogramowanie dla Firm
InsERT
Insert to firma istniejąca od 1992 roku będąca liderem na polskim rynku oprogramowania dla mały i średnich firm. Poprzez doświadczenie i stały kontakt z klientami Insert dostosowuje swoje programy według potrzeb i wymagań użytkowników. Zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników tworzy systemy na najwyższym poziomie, które są poparte licznymi nagrodami, certyfikatami czy wyróżnieniami. Dużym powodzeniem cieszą się systemy z linii Insert GT oraz Insert Nexo.

Insert GT
Insert GT to najpopularniejsza linia produktów do zarządzania firmą w Polsce. Pozwala na sprawną obsługę najważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Dzięki standardowym aplikacjom jednocześnie połączonych z nowoczesnym designem gwarantuje sprawne zarządzanie firmą. Wspomaga automatyzację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie uzyskując zwiększenie wydajności i ograniczenie kosztów.
Dostępne programy w Insert GT:
- Subiekt GT – zarządzanie firmą
- Gestor GT – CRM / zarządzanie relacjami z klientem
- Rachmistrz GT – Książka przychodów i rozchodów, naliczenie podatku zryczałtowanego
- Rewizor GT – System finansowo-księgowy
- Gratyfikant GT – System do obsługi kadr i płac
Insert Nexo
Insert Nexo to nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą, której funkcjonalność pozwala na obsługę różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Programy z linii Nexo mają przejrzysty i wygodny interfejs umożliwiający intuicyjną pracę, jak również pozwala na pracę zdalną w ramach licencji podstawowej jednocześnie wraz z kilkoma programami Nexo.
Insert Nexo PRO
Insert Nexo PRO to rozszerzona wersja programu Insert Nexo, która jest przeznaczona dla przedsiębiorstw potrzebujących dodatkowych rozwiązań.
Systemy można bardzo łatwo dopasować do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Subiekt 123
Subiekt 123 to jeden z najprostszych i najłatwiejszych w obsłudze systemów fakturowania dostępnych na rynku. Korzystanie z programu jest możliwe z każdego miejsca na świecie – potrzebny jest tylko dostęp do Internetu. Dzięki inteligentnej aplikacji online ma narzędzia do obsługi sprzedaży bez skomplikowanego zarządzania magazynem.
Subiekt 123 posiada takie funkcje jak:
- Wystawianie paragonów i faktur
- Zarządzanie towarami i usługami
- Baza danych klientów w jednym miejscu
- Terminarz należności i zobowiązań

Corax / MiniCorax
Firma Humansoft stworzyła programy Corax i MiniCorax, które są doskonałe w obsłudze małych i średnich firm. Dostępne narzędzia pozwalają na precyzyjną oraz wygodną obsługę przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych. Dzięki swojej funkcjonalności Corax i Minicorax są proste w obsłudze interfejsu. Posiadają także idealną budowę modułową, która pozwala na dostosowanie oprogramowania pod konkretne zapotrzebowania przedsiębiorstwa.
DOSTĘPNE MODUŁY: | ||
Sprzedaż i magazyny – moduł główny | v | v |
Księga Przychodów i Rozchodów – mała księgowość | v | v |
Księga Handlowa – pełna księgowość | v | v |
Humansoft Business Intelligence | x | v |
E- Deklaracje | v | v |
E-Kontrola | v | v |
Delegacje | x | v |
Kadry i Płace | v | v |
PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe | v | v |
Portal Pracowniczy | x | v |
Środki Trwałe | Do 20 środków trwałych Do 50 środków trwałych |
Do 20 środków trwałych Do 50 środków trwałych Do 200 środków trwałych |
Terminale płatnicze | v | v |
Import Wyciągów Bankowych | x | v |
Transakcje Walutowe i Zagraniczne | x | v |
Obsługa Przedstawicieli Handlowych | x | v |
System Lojalnościowy | x | v |
Humansoft B2B | x | v |
Humansoft e-Sklep | v | v |
Produkcja/kompletacja | v | v |
Serwis i Usługi | v | v |
Kontrola Jakości | x | v |
EDI – Elektroniczna wymiana danych |
x | v |
Obsługa kurierów | x | v |
Plany transakcji – seryjne wystawianie i drukowanie faktur | x | v |
Powiadomienia | x | v |
Moduł do obsługi Biura Rachunkowego | x | v |
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza | Max. do 3 użytkowników | Max do 20 użytkowników |
Środowisko rozszerzeń | Edytor widoków i wydruków | Pakiet rozszerzony |
Moduł logowania serwisowego | v | v |
Moduł śledzenia zmian | x | v |
Dodatkowy Podmiot Gospodarczy (obsługa kolejnej firmy) |
x | v |