Oprogramowanie dla Firm
InsERT
Insert to firma istniejąca od 1992 roku będąca liderem na polskim rynku oprogramowania dla mały i średnich firm. Poprzez doświadczenie i stały kontakt z klientami Insert dostosowuje swoje programy według potrzeb i wymagań użytkowników. Zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników tworzy systemy na najwyższym poziomie, które są poparte licznymi nagrodami, certyfikatami czy wyróżnieniami. Dużym powodzeniem cieszą się systemy z linii Insert GT oraz Insert Nexo.

Insert GT
Insert GT to najpopularniejsza linia produktów do zarządzania firmą w Polsce. Pozwala na sprawną obsługę najważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Dzięki standardowym aplikacjom jednocześnie połączonych z nowoczesnym designem gwarantuje sprawne zarządzanie firmą. Wspomaga automatyzację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie uzyskując zwiększenie wydajności i ograniczenie kosztów.
Dostępne programy w Insert GT:
- Subiekt GT – zarządzanie firmą
- Gestor GT – CRM / zarządzanie relacjami z klientem
- Rachmistrz GT – Książka przychodów i rozchodów, naliczenie podatku zryczałtowanego
- Rewizor GT – System finansowo-księgowy
- Gratyfikant GT – System do obsługi kadr i płac
Insert Nexo
Insert Nexo to nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą, której funkcjonalność pozwala na obsługę różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Programy z linii Nexo mają przejrzysty i wygodny interfejs umożliwiający intuicyjną pracę, jak również pozwala na pracę zdalną w ramach licencji podstawowej jednocześnie wraz z kilkoma programami Nexo.
Subiekt 123
Subiekt 123 to jeden z najprostszych i najłatwiejszych w obsłudze systemów fakturowania dostępnych na rynku. Korzystanie z programu jest możliwe z każdego miejsca na świecie – potrzebny jest tylko dostęp do Internetu. Dzięki inteligentnej aplikacji online ma narzędzia do obsługi sprzedaży bez skomplikowanego zarządzania magazynem.
Subiekt 123 posiada takie funkcje jak:
- Wystawianie paragonów i faktur
- Zarządzanie towarami i usługami
- Baza danych klientów w jednym miejscu
- Terminarz należności i zobowiązań

Corax / MiniCorax
Firma Humansoft stworzyła programy Corax i MiniCorax, które są doskonałe w obsłudze małych i średnich firm. Dostępne narzędzia pozwalają na precyzyjną oraz wygodną obsługę przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych. Dzięki swojej funkcjonalności Corax i Minicorax są proste w obsłudze interfejsu. Posiadają także idealną budowę modułową, która pozwala na dostosowanie oprogramowania pod konkretne zapotrzebowania przedsiębiorstwa.
DOSTĘPNE MODUŁY: | ||
Sprzedaż i magazyny – moduł główny | v | v |
Księga Przychodów i Rozchodów – mała księgowość | v | v |
Księga Handlowa – pełna księgowość | v | v |
Humansoft Business Intelligence | x | v |
E- Deklaracje | v | v |
E-Kontrola | v | v |
Delegacje | x | v |
Kadry i Płace | v | v |
PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe | v | v |
Portal Pracowniczy | x | v |
Środki Trwałe | Do 20 środków trwałych Do 50 środków trwałych |
Do 20 środków trwałych Do 50 środków trwałych Do 200 środków trwałych |
Terminale płatnicze | v | v |
Import Wyciągów Bankowych | x | v |
Transakcje Walutowe i Zagraniczne | x | v |
Obsługa Przedstawicieli Handlowych | x | v |
System Lojalnościowy | x | v |
Humansoft B2B | x | v |
Humansoft e-Sklep | v | v |
Produkcja/kompletacja | v | v |
Serwis i Usługi | v | v |
Kontrola Jakości | x | v |
EDI – Elektroniczna wymiana danych |
x | v |
Obsługa kurierów | x | v |
Plany transakcji – seryjne wystawianie i drukowanie faktur | x | v |
Powiadomienia | x | v |
Moduł do obsługi Biura Rachunkowego | x | v |
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza | Max. do 3 użytkowników | Max do 20 użytkowników |
Środowisko rozszerzeń | Edytor widoków i wydruków | Pakiet rozszerzony |
Moduł logowania serwisowego | v | v |
Moduł śledzenia zmian | x | v |
Dodatkowy Podmiot Gospodarczy (obsługa kolejnej firmy) |
x | v |