Oprogramowanie dla Firm

InsERT

Insert to firma istniejąca od 1992 roku będąca liderem na polskim rynku oprogramowania dla mały i średnich firm. Poprzez doświadczenie i stały kontakt z klientami Insert dostosowuje swoje programy według potrzeb i wymagań użytkowników. Zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników tworzy systemy na najwyższym poziomie, które są poparte licznymi nagrodami, certyfikatami czy wyróżnieniami. Dużym powodzeniem cieszą się systemy z linii Insert GT oraz Insert Nexo.

Insert GT

Insert GT to najpopularniejsza linia produktów do zarządzania firmą w Polsce.  Pozwala na sprawną obsługę najważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Dzięki standardowym aplikacjom jednocześnie połączonych z nowoczesnym designem gwarantuje sprawne zarządzanie firmą. Wspomaga automatyzację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie uzyskując zwiększenie wydajności i ograniczenie kosztów.

Dostępne programy w Insert GT:

  • Subiekt GT – zarządzanie firmą
  • Gestor GT – CRM / zarządzanie relacjami z klientem
  • Rachmistrz GT – Książka przychodów i rozchodów, naliczenie podatku zryczałtowanego
  • Rewizor GT – System finansowo-księgowy
  • Gratyfikant GT – System do obsługi kadr i płac

Insert Nexo

Insert Nexo to nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą, której funkcjonalność pozwala na obsługę różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Programy z linii Nexo mają przejrzysty i wygodny interfejs umożliwiający intuicyjną pracę, jak również pozwala na pracę zdalną w ramach licencji podstawowej jednocześnie wraz z kilkoma programami Nexo.

Subiekt 123  

Subiekt 123 to jeden z najprostszych i najłatwiejszych w obsłudze systemów fakturowania dostępnych na rynku. Korzystanie z programu jest możliwe z każdego miejsca na świecie – potrzebny jest tylko dostęp do Internetu. Dzięki inteligentnej aplikacji online ma narzędzia do obsługi sprzedaży bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Subiekt 123 posiada takie funkcje jak:

  • Wystawianie paragonów i faktur
  • Zarządzanie towarami i usługami
  • Baza danych klientów w jednym miejscu
  • Terminarz należności i zobowiązań

Corax / MiniCorax

Firma Humansoft stworzyła programy Corax i MiniCorax, które są doskonałe w obsłudze małych i średnich firm. Dostępne narzędzia pozwalają na precyzyjną oraz wygodną obsługę przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych. Dzięki swojej funkcjonalności Corax i Minicorax są proste w obsłudze interfejsu. Posiadają także idealną budowę modułową, która pozwala na dostosowanie oprogramowania pod konkretne zapotrzebowania przedsiębiorstwa.

DOSTĘPNE MODUŁY:
Sprzedaż i magazyny – moduł główny v v
Księga Przychodów i Rozchodów – mała księgowość v v
Księga Handlowa – pełna księgowość v v
Humansoft Business Intelligence x v
E- Deklaracje v v
E-Kontrola v v
Delegacje x v
Kadry i Płace v v
PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe v v
Portal Pracowniczy x v
Środki Trwałe Do 20 środków trwałych
Do 50 środków trwałych
Do 20 środków trwałych
Do 50 środków trwałych
Do 200 środków trwałych
Terminale płatnicze v v
Import Wyciągów Bankowych x v
Transakcje Walutowe i Zagraniczne x v
Obsługa Przedstawicieli Handlowych x v
System Lojalnościowy x v
Humansoft B2B x v
Humansoft e-Sklep v v
Produkcja/kompletacja v v
Serwis i Usługi v v
Kontrola Jakości x v
EDI – Elektroniczna
wymiana danych
x v
Obsługa kurierów x v
Plany transakcji – seryjne wystawianie i drukowanie faktur x v
Powiadomienia x v
Moduł do obsługi Biura Rachunkowego x v
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza Max. do 3 użytkowników Max do 20 użytkowników
Środowisko rozszerzeń Edytor widoków i wydruków Pakiet rozszerzony
Moduł logowania serwisowego v v
Moduł śledzenia zmian x v
Dodatkowy Podmiot Gospodarczy
(obsługa kolejnej firmy)
x v