Oprogramowanie dla Firm

Subiekt GT

Subiekt GT to najpopularniejsza linia produktów do zarządzania firmą w Polsce.  Pozwala na sprawną obsługę najważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Dzięki standardowym aplikacjom jednocześnie połączonych z nowoczesnym designem gwarantuje sprawne zarządzanie firmą. Wspomaga automatyzację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie uzyskując zwiększenie wydajności i ograniczenie kosztów.

Dostępne programy w Subiekt GT:

  • Subiekt GT – zarządzanie firmą
  • Gestor GT – CRM / zarządzanie relacjami z klientem
  • Rachmistrz GT – Książka przychodów i rozchodów, naliczenie podatku zryczałtowanego
  • Rewizor GT – System finansowo-księgowy
  • Gratyfikant GT – System do obsługi kadr i płac

Subiekt Nexo

Oprogramowanie Subiekt Nexo to nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą, której funkcjonalność pozwala na obsługę różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Programy z linii Nexo mają przejrzysty i wygodny interfejs umożliwiający intuicyjną pracę, jak również pozwala na pracę zdalną w ramach licencji podstawowej jednocześnie wraz z kilkoma programami Nexo.

Subiekt Nexo PRO

Subiekt Nexo PRO to rozszerzona wersja programu Insert Nexo, która jest przeznaczona dla przedsiębiorstw potrzebujących dodatkowych rozwiązań.
Systemy można bardzo łatwo dopasować do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Subiekt 123  

Subiekt 123 to jeden z najprostszych i najłatwiejszych w obsłudze systemów fakturowania dostępnych na rynku. Korzystanie z programu jest możliwe z każdego miejsca na świecie – potrzebny jest tylko dostęp do Internetu. Dzięki inteligentnej aplikacji online ma narzędzia do obsługi sprzedaży bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Subiekt 123 posiada takie funkcje jak:

  • Wystawianie paragonów i faktur
  • Zarządzanie towarami i usługami
  • Baza danych klientów w jednym miejscu
  • Terminarz należności i zobowiązań

Corax / MiniCorax

Firma Humansoft stworzyła programy Corax i MiniCorax, które są doskonałe w obsłudze małych i średnich firm. Dostępne narzędzia pozwalają na precyzyjną oraz wygodną obsługę przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych. Dzięki swojej funkcjonalności Corax i Minicorax są proste w obsłudze interfejsu. Posiadają także idealną budowę modułową, która pozwala na dostosowanie oprogramowania pod konkretne zapotrzebowania przedsiębiorstwa.

DOSTĘPNE MODUŁY:
Sprzedaż i magazyny – moduł główny v v
Księga Przychodów i Rozchodów – mała księgowość v v
Księga Handlowa – pełna księgowość v v
Humansoft Business Intelligence x v
E- Deklaracje v v
E-Kontrola v v
Delegacje x v
Kadry i Płace v v
PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe v v
Portal Pracowniczy x v
Środki Trwałe Do 20 środków trwałych
Do 50 środków trwałych
Do 20 środków trwałych
Do 50 środków trwałych
Do 200 środków trwałych
Terminale płatnicze v v
Import Wyciągów Bankowych x v
Transakcje Walutowe i Zagraniczne x v
Obsługa Przedstawicieli Handlowych x v
System Lojalnościowy x v
Humansoft B2B x v
Humansoft e-Sklep v v
Produkcja/kompletacja v v
Serwis i Usługi v v
Kontrola Jakości x v
EDI – Elektroniczna
wymiana danych
x v
Obsługa kurierów x v
Plany transakcji – seryjne wystawianie i drukowanie faktur x v
Powiadomienia x v
Moduł do obsługi Biura Rachunkowego x v
Praca w sieci – dodatkowa stacja robocza Max. do 3 użytkowników Max do 20 użytkowników
Środowisko rozszerzeń Edytor widoków i wydruków Pakiet rozszerzony
Moduł logowania serwisowego v v
Moduł śledzenia zmian x v
Dodatkowy Podmiot Gospodarczy
(obsługa kolejnej firmy)
x v