Zebra OneCare, nasza nowa oferta usług wsparcia, jest dostępna dla naszych drukarek od 8 lipca. Usługi te zastępują „ZebraCare” i są dostępne w dwóch głównych wersjach:
Zebra OneCare Essential oferuje aktualizacje i nowe wersje oprogramowania, wsparcie kompleksowe, punkt pomocy technicznej i naprawę w ciągu 5 dni oraz nowe usługi.
Zebra OneCare Select wzbogaca tę usługę o wysyłkę urządzenia zastępczego tego samego dnia, zarządzanie bankiem urządzeń zastępczych oraz szersze możliwości wsparcia.
Wprowadziliśmy także usługę widoczności operacyjnej Operational Visibility Service (OVS), która dostępna jest jako opcja z pakietem Essential lub Select i oferuje lepszą kontrolę i widoczność drukarek działających w sieci Link OS.
Warto wykorzystać nowe możliwości oferowane przez Zebra OneCare i OVS, aby zwiększyć sprzedaż usług.
Ważna informacja: aby skorzystać z najlepszej ceny usług Zebra OneCare oraz zapewnić sobie całkowicie kompleksową ochronę, usługę trzeba zamówić w ciągu 30 dni od zamówienia urządzeń.
ZASOBY DOSTĘPNE W JĘZYKU POLSKIM
Aby pomóc naszym partnerom, najważniejsze materiały wspierające premierę usług wsparcia dostępne są już w języku polskim. Dostarczają one wszystkich informacji o nowych usługach w naszej ofercie. Na przykład „Przewodnik w 7 krokach” przedstawia doskonale ogólny przegląd usług, a dokumenty „Opis usługi” podają wszystkie szczegóły. Przygotowaliśmy także przewodniki handlowe i zestawienia informacji w języku polskim na temat nowych usług.
Aby uzyskać dostęp do zasobów w swoim języku, należy kliknąć link do portalu Marketing Store po prawej stronie i wybrać Zebra OneCare z rozwijanego menu Kampanii (Campaign).